Tort z puszek DIY Tutorial

Z okazji30-stki

mojej młodszej sis postanowiłam zrobić jej

nietypowego TORTA – piwnego 🙂

Do zrobienia takiego torta potrzebujemy:
– 23 puszki piwa, napoju…
– karton
– blok techniczny (lub twardsze kartki)
– taśmę
– nożyczki
– tasiemki
ewentualnie:
– klej na gorąco
– farbę w spreyu
– patyczek

Dolna warstwa to 11 puszek następna 7, potem 4 i 1

puszki1

W środek rolujemy blok techniczny lub coś podobnego aby „wypychało” od środka puszki

(rolki sklejamy taśmą).

puszki2

Pod każdą warstwę puszek wycinamy z tektury lub kartonu podstawki.

puszki3

puszki4

puszki5

puszki6

Gdy już każda warstwa stoi – zostaje nam tylko dekoracja

puszki7

Ja każdą warstwę związałam tasiemką. A na górze umieściłam cyfrę 30 I przyozdobiłam serpentynami

 

Liczba 30 to wydrukowana 30tka naklejona na kartonik

puszki8

„oblana” klejem na gorąco – z tyłu przyklejony patyczek do szaszłyków i pomalowane farbą w sprayu.

20141110_738

20141110_739

Oto tort już udekorowany.

20141110_741

Życzę udany tortów piwnych.

Post nie jest sponsorowany przez Lecha!

17 thoughts on “Tort z puszek DIY Tutorial

    • JA je postawiłam – po prostu tort stanął docelowo w miejscu gdzie odbyła się imprezka. Ale można przykleić klejem na gorąco – bo bez problemu potem „puści”

    • JA je postawiłam – po prostu tort stanął docelowo w miejscu gdzie odbyła się imprezka. Ale można przykleić klejem na gorąco – bo bez problemu potem „puści”

  1. Świetny pomysł!!!!
    Ja zamiast kartonów wycięłam wyrzynarką w płycie 😉
    Ale jeśli chodzi o cyferkę, wykorzystałam Pani pomysł 😉
    Robię właśnie krok po kroku taki torcik.
    Udostępnię Panią na moim blogu 😉

    Pozdrawiam 🙂

    • jeśli nie będzie przenoszony to stabilnie ustawić i związać na każdym poziomie wstążką Powinno trzymać – tyle, że nie przeniesiesz. Klej użyłam żeby mi się nie rozjechało bo nie robiłam go w docelowym miejscu 🙂

  2. Witam, będę dzisiaj robiła taki torcik dla męża, ale będę używała kartonu i taśmy dwustronnej a w środkowej warstwie będą batoniki zamiast piwa. Mam nadzieję, że będzie ładny. Pozdrawiam.

Dodaj komentarz